.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مديرعامل هلال احمر استان خبرداد؛
پوشش امدادی به 18 هزارنفر در سونامي برف مازندران
شمال نیوز: مديرعامل جمعيت هلال احمر استان مازندران گفت: هلال احمر استان با امدادرسانی به بیش از 18 هزار نفر، با بیشترین عملیات امدادی از میان ۲۶ استان کولاک زده، مواجه بوده است.

به گزارش شمال نیوز، مهدي ولي پور اظهار داشت: در6 روز گذشته امدادگران استان مازندران بیش از 18 هزار نفر را در مناطق بحران زده غرب استان تحت پوشش خدمات امدادی قرار دادند و 420 نفر را نیز در مکان های امن اسکان دادند.

وي افزود: در حوادث به وقوع پیوسته ناشی از برف و کولاک در این استان، 250 نفر دچار مصدومیت شدند که از این تعداد 126 نفر به همراه ۲ خانم باردار به مراکز درمانی منتقل شدند .

ولي پور تصریح کرد: امدادرسانی و توزیع هزاران بسته غذایی میان خانواده هاي گرفتار شده در برف از جمله عملیات های صورت گرفته در این مدت بوده است.

مديرعامل جمعيت هلال احمر استان گفت:حجم بالای عملیات های امدادی در استان مازندران باعث شد تا برای تسریع در روند امدادرسانی از روز گذشته چند تیم امدادی  از استان های گلستان، تهران، البرز و سمنان نیز به کمک امدادگران این استان بشتابند.
ولي پور گفت: دو فروند بالگرد امدادی نيز در عمليات امدادونجات مشاركت دارند وتا كنون بیش از ۵ تن دارو و مواد غذايي را به مناطق کولاک زده انتقال دادند.
مديرعامل جمعيت هلال احمر استان گفت: رهاسازی 4500 دستگاه خودرو و همچنين رهاسازي 1926واحد منزل مسكوني از محاصره برف، توزیع 650 تخته پتو،41تخته چادرامدادي ، ۶ هزار و ۴۰۰ بسته غذایی، 292 هزار قرص نان ،63هزارقوطي انواع كنسرو، 62 هزار و ۵۰۰ بطری آب معدنی ،500كيلو روغن نباتي،150كيلو پنير ،2500كيلو خرما  ،650كيلوقند و 550كيلو نايلون از دیگر اقدامات انجام شده در استان مازندارن است.
وي خاطرنشان ساخت:در 6 روز گذشته يكهزار نیروی عملیاتی در قالب 157 تیم ،18دستگاه آمبولانس و 75دستگاه خودروي امدادي كمك دار در مناطق غرب مازندران به ارائه خدمات امدادی مشغول بوده اند.
به گفته ولي پور بالگرد امدادي جمعيت هلال احمر استان نيز بيش از 12 ساعت پرواز امداد و نجات بر فراز مناطق بحران زده روستايي و صعب العبور داشته است. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 17 بهمن 1392
از آقایان استدعا داریم کم کاری خود را با اصطلاحاتی همچون سونامی توجیه نکنند
نا شناس 19 بهمن 1392
مهندس دست مريزاد ،خدا قوت ،درودبرفخاري وهمكاران

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.